Jaroslava Malinová

"Člověk je věc veřejná". Řekl mi před lety kamarád Michal. A já ráda píšu. Děkuji za možnosti svoje psaní sdílet, je pro mne obrovskou motivací k tvorbě textů a k focení.
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1131x

Jaroslava Malinová

Test stylu

Právě mi přišel výsledek testu. Testu stylu. Byla jsem na něj moc zvědavá, protože mi nikdy nebylo jedno, co mám na sobě. Barvy, materiály a střihy od dětství podrobuji konfrontaci s osobností, kterou se zrovna cítím být. Mnohé z kousků oděvu ještě vypadnou ve druhém kole – ve zkoušce z pocitu, který se dostaví při jejich nošení. Bohužel bez ohledu na to, že prošly prvním výběrem, na konci kterého se za ně musí zaplatit.

10.4.2014 v 11:47 | Karma: 8,87 | Přečteno: 429x | Diskuse| Osobní

Jaroslava Malinová

Tantra pro ženy.

Poté, co jsem své tělo začala vnímat jako chrám Bohyně, nikoli Boha, dostalo dříve tolik opomíjené uspokojování fyzických potřeb nádech bohoslužby. Konečně. Nepřišlo to ale samo od sebe. Původně mi tantra připadala jako příliš silná, ba přímo nebezpečná spirituální technika. Nebýt mé milé kinezioložky, štířice s ascendentem ve štíru, možná bych na ní vůbec nešla. Tak dokonale mě rozebrala, že už se v tom nedalo pokračovat. Intelekt kapituloval. Ale potřeba posunout se v životě někam dál, na lepší, neustala. Zapojila jsem se do projektu www.zenyzenam.cz a zatoužila po ryze ženské společnosti, kterou v běžném životě postrádám. Jen tak spolu být a společně se radovat z toho úžasného daru, že jsme ženy.

12.8.2013 v 22:23 | Karma: 16,15 | Přečteno: 1762x | Diskuse| Osobní

Jaroslava Malinová

Dunkelterapie, aneb jak jsem bubáky nakonec neviděla.

Na Nový rok 2012 mi kamarádka darovala lahvičku s koloidní platinou. Ta kamarádka není žádný béčko. Druhé dítě porodila doma, byla na holotropu a loni strávila týden v úplné tmě. Vrátila se odpočatá, nadšená a všechny nás dlouze objímala. Zdálo se mi to nepochopitelné a ona prostě úžasná. Začala jsem si přát zažít svojí vlastní tmu na vlastní kůži.

19.6.2013 v 14:05 | Karma: 12,87 | Přečteno: 815x | Diskuse| Osobní

Jaroslava Malinová

Po-volání.

Někdo ví už ve škole, čím se stane. Jiní se hledají postupně. Nakonec máme všichni nejraději své jisté. Přesto se každému může stát, že nedokáže pokračovat v tom, co dělá a je nucen vydat se do zdánlivého neznáma. Po volání své duše. Ve skutečnosti však cesta k nalezení vlastního po-volání vždy vede přes činnosti známé a milované. A ono samo je nakonec velmi obyčejné.

17.6.2013 v 20:35 | Karma: 6,66 | Přečteno: 305x | Diskuse| Osobní